loading...
بهترین وبلاگ سرگرمی و تفریحی
آی لار بازدید : 211 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی با نام فریب

دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی با نام فریب

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهرام شکوهی با نام فریب با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا: پریا صوفی پور و شهرام شکوهی ، تنظیم: امیر حسین کاشانیان
میکس و مسترینگ: گرشا رضایی
نوازندگان: امیر حسین کاشانیان ، گرشا رضایی ، نیما غفاری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ شهرام شکوهی با نام فریب:

این حق من نبود یادت بره منو

یادت بره همه روزای روشن رو

یادت بره نگاهم دلواپس تو بود

دست های بی کسم تنها کس تو بود

این حق من نبود تو بی خبر بری

من ساده باشم و تو ساده تر بری

من که رو حرف تو حرفی نمی زنم

من بعد رفتنت با دل خوشی بدم

من مبتلا به تو ، تو در فکر فریب

این حق من نبود

میترسم از فریب از سایه غریب

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

این حق من نبود

این حق من نبود شکستی احد تو

گفتی نمی بری کجا بردی دلو

کجا بردی دلو

ساکت شدم ولی رضایتی نبود

در تو غمم زیاد شکایتی. نبود

شکایتی نبود

من مبتلا به تو ، تو در فکر فریب

این حق من نبود

میترسم از فریب از سایه غریب

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید شهرام شکوهی با نام فریب

♫♫♫♫♫♫

من که به پای تو نشستم ولی

شکستی قلبم و گفتی مسافری

این حق من نبود

تو این شهر غریب اثیر تو بشم با نیرنگ و فریب

“من مبتلا به تو ، تو در فکر فریب

این حق من نبود

میترسم از فریب از سایه غریب

این حق من نبود”(دو بار)

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 170
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 286
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 542
  • بازدید ماه : 395
  • بازدید سال : 8,043
  • بازدید کلی : 391,338
  • کدهای اختصاصی