loading...
بهترین وبلاگ سرگرمی و تفریحی
آی لار بازدید : 268 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (1)

دانلود اهنگ جدید علی عبدالمالکی با نام داغ دلم

دانلود اهنگ جدید و بسیار زیبای و شنیدنی علی عبدالمالکی به نام داغ دلم با دو کیفیت

ترانه: علیرضا مرتضی قلی/ موزیک : علی عبدالمالکی / تنظیم : امیر حیدری

d11cc7b3 دانلود اهنگ جدید علی عبدالمالکی با نام داغ دلم

متن آهنگ علی عبدالمالکی به نام داغ دلم:

♫♫♫♫♫♫

“داغ دلم داره تازه میشه

قراره بازم ببینمش

فک نکنم طاقت بیارم این دفعه میمیرم از غمش”(دو بار)

[ پردیس موزیک ]

همون که رفت و دلمو شکست

رفت و رو اشکام چشاشو بست

همون که دلتنگشم همش

“داغ دلم داره تازه میشه”(چهار بار)

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام داغ دلم

[ پردیس موزیک ]

♫♫♫♫♫♫

 بازم چه خوابی دیده برام

چه نقشه ای باز کشیده برام

قراره باز چی سرم بیاد

این دفعه از جونم چی میخواد

داغ دلم داره تازه میشه

خاطره هاش یادم. نمیره

میترسم این بار ببینمش

دوباره دستامو بگیره

دوباره دستامو بگیره

داغ دلم داره تازه میشه

[ پردیس موزیک ]

قراره بازم ببینمش

فک نکنم طاقت بیارم این دفعه میمیرم از غمش

همون که رفت و دلمو شکست

رفت و رو اشکام چشاشو بست

همون که دلتنگشم همش

“داغ دلم داره تازه میشه”(چهار بار)


دانلود آهنگ | دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم | دانلود فیلم ایرانی

کیفیت 320 : دانلود با لینک مستقیم
کیفیت 128 : دانلود با لینک مستقیم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 170
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 286
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 871
  • بازدید سال : 8,519
  • بازدید کلی : 391,814
  • کدهای اختصاصی